• وبلاگ : روستاي خيارج
  • يادداشت : آلبوم عكس خيارج
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فريبا 
    با سلام. لطفا از آداب و رسوم روستاي خيارج مثل آداب و رسوم ازدواج، يا مراسمي که با کمک روستاييان صورت مي گيرد نيز صحبت کنيد و مطالبي بنويسيد.
    پاسخ

    فكر كنم در بخش مولوژي بيان شده
    سلام من هم خيارجي هستم. نوه باقر آقاعلي خاني . خوشحال شدم از اين که ديدم وبلاگ زديد. حتما دوباره بهتان سر مي زنم. در ضمن شما را با اجازه لينک کردم به من هم بزن./ در ضمن عکس ها اصلا ديده نمي شود
    پاسخ

    چشم


    سلام حاج شيخ چطوري بابا بي معرفت شدي ديگه به ما سر نمي زني.وبلاگ خوبي نوشتي اما نياز به يکم مرمت داره .اگه افتخار ميدي ميتونم باهات همکاري کنم .دوست داشتي نام کاربري ورمز عبور وبلاگو برام خصوصي تو وبلاگم بذار تا چند تا عکس خوشگل برات بذارم

    مرسي يوسف علي خاني

    پاسخ

    باشه چشم

    امام جواد(ع)فرمودند: هركس موقعيّت شناس نباشد جريانات ، او را مى ربايد و هلاك خواهد شد.شهادت امام محمدتقي جوادالأئمه(ع)راتسليت عرض مي نمايم.

    پاسخ

    messi
    سلام انشاءله که دلتون مثل سيه روستا هميشه پر از هر و صفا صداقت باشه و خالي از کينه و تيرگي....
    از آشناييتون خوشوقتم

    در وبلاگ دوستي اينو ديدم:"... يکساعت پاي درد دل يه پيرمرد در يه روستاي دور افتاده وقت ناب دولت را هدر دادن است و بايد به کارهاي مفيد و سياست گزاري براي اشتغال و فلان مي گذشت... لياقتمون اين چار سال از اين بهتر نبود تا بيبينيم لياقتمون 4سال ديگه کيه؟
    "
    در جواب بايد با تاسف سري تکان داد و گفت : " اگه 4سال لياقتمون يک رييس جمهور پاکدست و ساده زيست که خود را نوکر و خادم مردم مي داند نه ارباب و ... و بدون تشريفات مرسوم به دور ترين نقاط ايران که سالهاست يک مدير جزء مثل رييس جهاد کشاورزي شهرستان را بخود نديده حالا در کمال ناباوري خود را ميزبان رييس جمهور مي داند نبود، البته که مثل تويي لياقت اين دولت پاک و بي ريا و تشريفات را نداره و لياقت 8سال فساد کلان در بالاترين مدير و وزيران کشور و 8سال ذلت و باج دادن به هر کشوري که تا يک اخمش را ديدند چهار دست و پا تا خود فرانسه و آلمان و ايتاليا دويدند و هسته اي را تعليق کردند و خون شهدا را فداي سرخي رنگ مشروب ميز ضيافت صدر اعظم آلمان و ريس جمهور فرانسه کردند!!!
    البته هم اين لياقت 20 ميليون راي دهنده اي بود که غالبا هم بخاطر سيادت و احترام عمامه مشکي ايشان راي دادند و هرچند دل در گرو مهر اهلبيت داشتند و سلاله زهرا را در راس مي خواستند اما آندنيا چه جوابي در برابر آنهمه لجن اصلاح طلبي در برابر امام و شهدا و مادر سادات دارند؟
    دوست من کمي اطلاعاتت را ببر بالا و بي غرض و مرض تاريخ اصلاحات را بخوان اصلاحاتي که از آستينش کرباسچي و شهرام جزايري ها بيرون افتاد
    حالا ببين الان لياقت داريم يا آنزمان؟
    من پاي رييس جمهوري را مي بوسم که همه تهديدها را به تمسخر گرفت و چرخه سوخت هسته اي را کامل کرد.
    ما را جز 8کشور دارنده ماهواره هواشناسي قرار داد .
    و از همه مهمتر فرياد عجل لوليک الفرج را در برابر چشمان بهت زده بتهاي قدرت و استکبار جهاني سر داد يعني ما مظلومان هم صاحبي داريم
    منجي مياد و حالتون را بد جور مي گيره
    کمي تجديد نظر کن و گول تبليغات معاويه ها را نخور تا وقتي علي را در محراب شهيد کردند نگي مگه علي اصلا نماز هم مي خواند!!!!!!!!!

    پاسخ

    messi
    سلام
    وبلاگ شما در پيوندهاي :تات‌نيوز: درج شده است.
    تات‌نيوز، خبرگزاري محلي حصار خروان و
    تات‌بوك، كتابخانه مجازي حصار خروان
    حاوي مطالب محلي و منطقه‌اي است.
    در صورتي كه تمايل داشتيد خوشحال مي‌شويم لينك تات‌نيوز را در پيوندهاي خود درج كنيد.
    تات‌نيوز با كمال افتخار آماده انعكاس اخبار شما خواهد بود.
    موفق باشيد.

    پاسخ

    messi
    سلام خيلي لذت بردم دستتون درد نكنه سعي كنيد تا بافت هاي قديمي روستا تبديل به مخروبه نشده ازش عكس بگيريد و اميدوارم كه وبلاگتون رو با پشتكار پيگيري كنيد . اگه ميشه از مزار شهدا هم تك به تك عكس بگيريد .با يه توضيح مختصر خيلي عالي ميشه .. من هم تات زبانم اما فعاليتم ادبيه دوست داشتيد بهم سر بزنيد و لينك كينم همديگرو ..
    پاسخ

    ممنون همشهري لطف فرمودين تشريف آوردين